خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/11 - 15:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحی:

پارلمان‌های اسلامی قوانین بازدارنده‌ای برای ممانعت از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی وضع کنند

رئیس فراکیسون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس ضمن محکوم کردن اقدام سران ابوظبی در استقبال گرم از رئیس جمهور رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: اسرائیل یک خائن است و نمی‌تواند برای کشورهای منطقه امنیت و ثبات بیاورد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکوم کردن استقبال گرم سران امارات از رئیس جمهور رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: ما سران ابوظبی را جزء رهبران اسلامی نمی دانیم و آنها در میان ملت های خود جایگاهی ندارند. ملت های منطقه از حکومت های خود جدا هستند و از آنها پیروی نمی کنند.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: دل بستن به یک رژیم پوشالی که هر لحظه انتظار نابودی و محو آن می رود، تکیه بر خانه عنکبوت است. امروز این رژیم بهانه زیادی به کشورهای مقاومت داده و جنایات زیادی مرتکب شده که نابخشودنی است.











احمدحسین فلاحی


وی افزود: هدف و موضع جمهوری اسلامی حمایت از ملت ها بوده و کشورهای منطقه نیز باید بیدار شوند چرا که اسرائیل یک خائن است و نمی تواند امنیت و ثبات برای آنها بیاورد و سرمایه های آنها را هدف قرار داده است.



رئیس فراکیسون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: پارلمان کشورهای اسلامی باید قوانین بازدارنده ای برای عدم پذیرش سران رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی و عادی سازی روابط با این رژیم وضع کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 336678
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار